top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

טייפה - בירת השווקים האסייתית!

עודכן: 7 בפבר׳


טייוואן מפורסמת בין השאר בתרבות השווקים שלה, אשר ממגנטת הן את התיירים והן את המקומיים. לשווקים בטייוואן מגוון צורות וסגנונות ומעבר למחירים האטרקטיביים, הם מהווים חלון הצצה לתרבות הטייוואנית הייחודית על שלל גווניה.

קבלו את שבעת השווקים השווים ביותר בטייפה -בירת השווקים האסייתית!


שוק פרחים

שוק הפרחים של טייפה הוא אחד משלושת שווקי סוף השבוע של העיר (יחד עם שוק הג׳ייד ושוק האומנויות), משמע הוא פתוח בימי שבת וראשון. השוק הוא אחד המקומות האהובים עלינו ביותר, משום שהוא מספק הזדמנות לברוח לעולם של צבעים וריחות של הטבע בלב העיר הסואנת. מעבר לפרחים ולצמחייה העשירה בשוק, תוכלו ליהנות גם מדוכנים המוכרים קרמיקה, תה, אומנויות מיוחדות וירקות ופירות אורגניים.


פרטים:

Jianguo weekend Flower Market 建國花市 

Jianguo south Rd Section 1, Daan District

大安區建國南路一段

MRT Daan Park Station 大安公園捷運站


שוק תכשיטים ואבנים

שוק הג'ייד של טייפה גם הוא שוק סופ"ש אשר פתוח רק בימים שבת וראשון, והוא גן-עדן לאוהבי תכשיטים, עתיקות ואבנים מיוחדות. חוץ מג'ייד- שזו האבן עם הסגולות הגדולות ביותר לפי המסורת הסינית, תוכלו למצוא בשוק גם תכשיטים במגוון צורות וצבעים, ודוכנים המוכרים אבנים, פרטי אמנות ייחודיים ועתיקות בסגנון אסייתי.


פרטים:

Jianguo weekend Jade Market 建國玉市

Jianguo south Rd Section 1, Daan District

大安區建國南路一段

MRT Daan Park Station 大安公園捷運站


שוק איכרים

המלצה חמה לכל אוהבי האוכל - למצוא שוק מקומי, אשר בו ניתן למצוא את מגוון הפירות והירקות ולחוות את חיי השוק הטייוואני. השוק האהוב עלינו הוא שוק יונג-צ'ו, אשר בו תמצאו את כל פירות וירקות העונה, דגים ובשר, ועוד מגוון מאכלים מוכנים אשר ניתן לקנות ולטעום במקום. תבואו מוכנים לאחת החוויות הכי "טייוואניות" שיש.

השוק פתוח בכל יום בשעות הבוקר 09:00-13:00, ונפתח שוב בשעות אחה״צ המאוחרות. לא כדאי לבקר ביום שני, משום שהשוק פחות תוסס והמבחר מצומצם.

פרטים:

Yongchun Market 永春菜市場

Songshan Rd no. 294, Xinyi District, Taipei

台北市信義區松山路294號

MRT Yongchun Station 永春


שוק דגים

שוק הדגים של טייפה הוא אחת הפנינות הקולינריות שהעיר מציעה. מדובר בשוק דגים בסגנון יפני אקסקלוסיבי אשר מציע גם שוק, גם סופר אורגני מרשים, וגם מגוון מסעדות וברים איכותיים ביותר. אנחנו הכי אוהבים לקנות את הסושי והסשימי מתוך אגף הסושי ולאכול בשולחנות המיועדים לכך, לרקע מוזיקה דרום אמריקאית. מה הקשר למוזיקה דרום אמריקאית? מסתבר שעבור הטייוואנים, דגים ויין טוב

משתלבים מצוין יחד עם מוזיקת רומבה וסלסה שמחה.


פרטים:

Taipei Fish Market-Addiction Aquatic 台 北魚市上引水產

Minzu East Rd, Lane 410, Alley 2 no. 2, Zhongshan District, Taipei

台北市中山區民族東路410巷2弄20號


שוק בדים

שוק הבדים של טייפה הוא גן עדן לאוהבי בגדים, רקמות, בדים ומשי. בשוק תמצאו אינספור דוכנים המוכרים בדים במגוון צבעים, סגנונות וצורות, ותוכלו לתפור פריטי לבוש בהתאמה אישית לסגנון ולמידות שלכם.


פרטים:

Yongle Textile Market 永樂市場 

Dihua street no. 21, Taipei 台北市迪化街21號


שוק אלקטרוניקה

שוק האלקטרוניקה של טייפה הוא בעצם קניונים ענקיים של אלקטרוניקה, שבהם תמצאו כל דבר שאתם צריכים שקשור לעולם הטכנולוגיה והגאדג׳טים - מחשבים, מסכים, פלאפונים, מצלמות וכל האביזרים הנלווים אליהם.


פרטים:

Guanghua Digital Palza 光華商場

Civic Blvd, Section 3 no.8, Zhongzheng District, Taipei

台北市中正區市民大道三段8號

MRT Zhongxiao Xinsheng Station 忠孝新生捷運站 


שווקי לילה

לשווקי הלילה בטייוואן ישנו תפקיד מרכזי בחיי המקומיים והם מציעים חוויה ייחודית גם לתיירים. בכל סוף יום, עם רדת החמה, נפתחים שווקי הלילה ומציעים להמונים בגדים וגאדג'טים, לצד מאכלי רחוב אקזוטיים. עבור התיירים, זו הזדמנות לראות את צורת הבילוי הפופולרית ביותר של הטייוואנים שיוצאים לבלות אחרי יום עבודה ארוך. עבור מרבית אזרחי טייוואן, שוק הלילה מהווה בילוי אולטימטיבי, המשלב אוכל עם מפגש חברים. השווקים מושכים אליהם תיירים בשל המראות הצבעוניים, המחירים הזולים ומעל הכל- בזכות מאכלי הרחוב המפורסמים של טייוואן. אין ספק כי חוויית הביקור בשוק הלילה לא תשאיר אף אחד מהחושים שלכם אדיש.

שוק הלילה האהוב עלינו בטייפה הוא שוק הלילה ראו-הא (Raohe)- אותו שוק לילה שאהרוני וגידי ביקרו בו בתוכנית הטיולים הקולינרית שלהם, ״המסע המופלא״.


פרטים:

Raohe Street Night Market 饒河街夜市

Raohe Street, Taipei 饒河街,台北

MRT Songshan Station   松山捷運站


צפו בסרטון של Taiwanit בשיתוף משרד התיירות הטייוואני כדי לשמוע מה הדרך הנוחה ביותר להגיע לשוק הלילה ראו-הא:



מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.



מאחלים לכם חוויה נעימה ומעשירה!




  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page