top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

מלונות מומלצים ברכס ההרים המרכזי

עודכן: 7 בפבר׳

רכס ההרים המרכזי של טייוואן מתנשא פחות או יותר לאורך כל האי, וטומן בחובו נופים מרהיבים, אגמים, כפרים אבורג'ינים, מעיינות חמים ועוד. שניים מהאתרים המפורסמים ביותר ברכס הם שמורת אלישאן, ואגם השמש והירח, ובכתבה זו תמצאו את מקומות הלינה החביבים עלינו בשני אלו.


להזמנה נוחה ומהירה - לחצו על שם המלון.


מלונות מומלצים בשמורת אלישאן (Alishan)


שמורת אלישאן (Alishan) המקסימה נמצאת בלב רכס ההרים המרכזי, והיא מציעה נופים ירוקים של פסגות גבוהות, יערות, נחלים ומטעי תה מרשימים. במידה ואתם רוצים ללון בלב הטבע היפה הזה, לצערנו ישנו רק מלון אחד שאנו ממליצים עליו, משום שהשאר לא כ"כ מוצלחים.


מלון 5* בלב שמורת אלישאן, קלאסי ואיכותי, עם חדרים מצוינים וצוות אדיב. המחירים גבוהים אך לצערנו זה המלון היחיד שאנחנו ממליצים לישון בו בשמורה. שימו לב שיש הרבה בתי הארחה שהעתיקו את שם המלון הזה, לכן כשמזמינים מומלץ לוודא עם הסוכן שהוא מבין שמדובר במלון 5* המפורסם. אפשר להראות לו את השם בסינית.




מלונות מומלצים באגם השמש והירח (Sun Moon Lake)


אגם השמש והירח (Sun Moon Lake) מהווה את מקור המים הגדול בטייוואן ואת אחד מאתרי התיירות הפופולריים באי, בזכות נופים מרהיבים ומלונות מצוינים שברבים מהם תוכלו לשבת על המרפסת ולהירגע מול האגם הגדול. אלו המקומות החביבים על Taiwanit לעשות זאת.


מלון 5* במיקום מעולה ליד האגם, ואחד המלונות המפורסמים בטייוואן בזכות העיצוב הייחודי, מתקני הספא האיכותיים והאוכל המצוין. יקר אך מאוד איכותי ומפנק, ואופציה טובה לאלו המחפשים לינה ברמה גבוהה ביותר במיקום משגע. מומלץ, כמובן, להזמין חדר עם נוף לאגם.





גם זה מלון 5* מפורסם ומדהים, במיקום מעולה על גדות האגם, על מין לשון יבשה קטנה עם נוף משגע. גם הוא יקר אך מציע תמורה גבוהה ביותר ופינוקים רבים, כגון חדרי סוויטות ו-וילות אירוח יפהפיות המעוצבות בהשראת ארכיטקטורת הזן, טיפולי ספא, חמש מסעדות שונות ובריכת השחייה הגדולה ביותר בטייוואן. מומלץ בחום לאוהבים להתפנק.




מלון 4* קלאסי וטוב, במיקום מצוין על גדות האגם וסמוך לכביש הראשי המקיף את האגם ולאזור קניות עם מסעדות וחנויות. המחירים של החדרים הסטנדרטיים ידידותיים למדי, אך אנחנו ממליצים, במידת האפשר, להשקיע עוד קצת בשביל חדר עם נוף לאגם (ומרפסת פרטית לתצפת עליו).




מלון 4* מצוין, הממוקם על גדות האגם, באזור שקט ומקסים, אך אין הרבה מה לעשות בערבים בסביבה. החדרים מעוצבים, מרווחים ונעימים, ואנחנו כמובן ממליצים על אלו שפונים לאגם. * חשוב לוודא שמדובר במלון ה-4* ליד האגם משום שיש הרבה גסטהאוסים ובתי הארחה שמשתמשים בשם זה.




מלון 3* מודרני ונקי, הממוקם בחוף הדרומי של האגם, ממש בשורה הראשונה לאגם עם נוף מקסים. המלון סמוך למזח איטא תאו (Ita Thao) שממנו אפשר לצאת לשייט באגם. החדרים מרווחים ונעימים ויש להם מרפסת פרטית. כמו כן, המלון מציע שירותי חנייה בחינם שזה די נדיר לאזור.




בד אנד ברקפסט חדש בעיצוב מקסים ומושקע, והמקום כולו נקי ונעים ביותר, מאלו שמקפידים על הפרטים הקטנים. גם ארוחת הבוקר מצוינת. לא נמצא ממש על האגם כך שפחות מתאים למי שמחפש את הנוף של הקו הראשון, אך המיקום שקט ונחמד, וזה בסך הכל חמש דקות הליכה (איטית) לאגם.




מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.



מאחלים לכם טיול נפלא וליל מנוחה!


  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page