top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

מלונות מומלצים בעיירה ג'יאושי במחוז אילאן

מחוז אילאן (Yilan) השוכן מדרום-מזרח לטייפה (ולא כ"כ רחוק ממנה) הוא פנינה שעדיין לא כל כך התגלתה על ידי המטיילים בטייוואן. מדובר באזור מקסים – מין מישור בין רכסי ההרים הגבוהים לבין האוקיינוס, שבו הטבע חוגג גם בצורתו הטבעית וגם בפעילות חקלאית ענפה בזעות האדמה הפורה של האזור. אם אתם מגיעים לאזור, אנחנו ממליצים לישון בעיירה החביבה והשקטה, ג'יאושי (Jiaoxi), שמפורסמת במעיינות החמים שלה. להלן המלונות החביבים עלינו באזור, שיבטיחו לכם שהייה רגועה ומפנקת באילאן.


להזמנה נוחה ויעילה - לחצו על שם המלון.



מלון 5* מדהים (ויקר) הממוקם בסמוך לעיירה ג'יאושי, בחיק הטבע ובאווירה פסטורלית. מעבר לחדרים הנהדרים, אורחי המלון יכולים להתפנק במעיינות חמים בעודם צופים בנוף הררי וירוק. יש גם בריכה

מחוממת, טיפולי ספא מעולים, וכל מה שצריך בשביל חופשה מרגיעה ומרעננת.





מלון 5* מפנק נוסף, הפעם ממש בעיירה ג'יאושי – במרחק הליכה מתחנת הרכבת, כך שזו אפשרות נוחה במיוחד למטיילים בתחבורה ציבורית. המלון מתאים מאוד גם למשפחות שכן הוא מציע, בין היתר, ספא מעיינות חמים מושקע למבוגרים, לצד פעילויות רבות לילדים.






מלון 5* מצוין בלב העיירה ג'יאושי, עם ספא מעיינות חמים ועם value for money מצוין! מלון אלגנטי ונקי שמציע מגוון פינוקים, כמו בריכת שחייה ממנה נשקף נוף מרהיב, הקרנות סרטים על גג המלון ועוד.






אל תתנו לשם הלא כל כך קליט להרתיע אתכם, שכן מדובר ב-B&B ברמה גבוהה ביותר, הממוקם בעיירה דונגשאן (Dongshan), בין שדות אורז ובאווירה כפרית. לא תמצאו כאן פסיליטיז כמו בריכה, חדר כושר וכו', אך המקום חדש, נקי ונעים, ומתאים מאוד למטיילים שאוהבים מקומות קטנים באווירה ביתית, מבלי לוותר על חוויית לינה מפנקת. בעל המקום אדיב ועוזר בכדי לתת לאורחים את החוויה הטובה ביותר.



מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.


מאחלים לכם טיול נפלא וליל מנוחה!


  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page