top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

מלונות מומלצים בגאושיונג


kaohsiung taiwan

גאושיונג (Kaohsiung) היא העיר השניה בגודלה בטייוואן, עיר נמל חשובה, מודרנית ותוססת עם שפע של אטרקציות גם בתוך העיר וגם מחוצה לה, שהביקור בה מספק הצצה לחלק נוסף מהתרבות הטייוואנית המגוונת. כיאה לעיר בסדר גודל כזה, היצע המלונות גדול מאוד, ובשביל זה Taiwanit כאן, כדי לעזור לכם להתמקד ולמצוא את המלון שהכי מתאים לכם. קבלו את המלצותינו.


להזמנה נוחה ויעילה - לחצו על שם המלון.



Grand Hi Lai Kaohsiung ***** מלון 5* הנחשב לטוב ביותר בעיר. המיקום שלו מצוין, מרכזי מאוד וקרוב לנהר האהבה החוצה את גאושיונג. המלון יוקרתי ומפנק מאוד, עם אוכל מצוין ומגוון, בריכת שחייה, חדר כושר, ספא, חדרי

ישיבות, וכמובן חדרי אירוח ברמה הגבוהה ביותר.





מלון 5* הממוקם ממש על גדות נהר האהבה, עם הרבה מקומות בילוי ליד. המלון איכותי מאוד, בעיצוב קלאסי. עם זאת, הוא קצת ישן ולכן המחירים אטרקטיביים ביותר בשביל מלון בדירוג 5*.







בסמוך למלון Grand Hi Lai ישנו מלון מדהים נוסף – אמנם בדירוג 4* אך הכוכב החסר לא מוריד מרמת האיכות. מלון בוטיקי בעיצוב מודרני, עם חדרים נקיים, גדולים ומפנקים מאוד. מומלץ לכל אלו שאוהבים לישון טוב.





מלון 3* במיקום מרכזי ומצוין, באזור של מסעדות וחנויות רבות. חדש, נקי ומודרני. המלון מציע ארוחת בוקר נדיבה ומגוונת, ונשנושים חינם בערב – בונוס למטיילים הרעבים. :)






מלון 3* בעיצוב מקסים ומודרני, עם צוות שירותי ואדיב, ותמורה גבוהה למחיר ידידותי ביותר. ממוקם ליד התחנה המרכזית של גאושיונג, באזור נעים ונוח מבחינה תחבורתית, אך מרוחק מעט מהאטרקציות המרכזיות של העיר.




מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.



מאחלים לכם טיול נפלא וליל מנוחה!


  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page