top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

מלונות מומלצים בקנטינג


kenting, taiwan

אזור קנטינג (Kenting), בשפיץ הדרומי של טייוואן, הוא המקום האידיאלי למטיילים המחפשים לשלב בטיול שלהם כמה ימי נופש. החופים של קנטינג הם היפים ביותר באי גם מבחוץ וגם כשצוללים, עם שפע של אלמוגים שונים, מזג האוויר חמים ונעים, ובנוסף, קנטינג הוא למעשה פארק לאומי עם מגוון מסלולי הליכה שיובילו את המטיילים לצמחייה שופעת ותצפיות על נופים יפהפיים. אנו ממליצים לישון באחד מהמלונות שנמצאים בסמוך לחופים, ומהם אפשר גם לצאת לטיולים בטבע. קבלו את המקומות החביבים על Taiwanit.


להזמנה נוחה ויעילה - לחצו על שם המלון.



ריזורט 5* במיקום מעולה ליד חוף Little Bay שהוא אחד המוצלחים בקנטינג, לכן מתאים במיוחד למי שרוצה נופש בחופים של דרום טייוואן. מלון מצוין למשפחות המציע פעילויות לילדים (ולמבוגרים) הן במלון עצמו והן בחוף הסמוך. יש כמובן בריכה, ספא, מסעדות וכל מה שצריך. מגוון החדרים רחב וכולם מפנקים מאוד – החל מהחדרים ה"סטנדרטיים" ועד הוילות הפרטיות עם אמבטיות ספא ייחודיות.



ריזורט 5* נוסף, הממוקם גם הוא ליד חוף Little Bay ומהווה אופציה מצוינת לאלו המחפשים נופש בחופי דרום טייוואן. החדרים מרווחים, נקיים ונעימים, ושפע המתקנים והפעילויות שמציע המלון, כמו בריכת שחייה גדולה, ארוחות ברביקיו בגינת המלון, הופעות חיות של מוזיקת ג'ז, חדר משחקים לילדים ועוד, ידאגו לכך שתהיה לכם חופשה נעימה שם.



"הום סטיי" בוטיקי, בעיצוב מינימליסטי מודרני, עם חדרים נעימים ברמה גבוהה. ממוקם במרחק הליכה מהחופים ומשוק הלילה של קנטינג, ויחד עם זאת בשכונה שקטה כך שאין חשש לרעש. לרשות אורחי המקום ישנה מרפסת גג שממנה נשקף נוף פנורמי מרהיב, עם האוקיינוס מצד אחד וההרים מהצד השני. מעבר לכך, הצוות מקסים וארוחת הבוקר טרייה וטעימה.



מלון דירות עם חדרים נקיים ונעימים הממוקם במרכז העיירה השקטה, בקרבה למגוון מסעדות, לשוק הלילה, וגם לחוף. חלק מהחדרים עם מרפסת ונוף נפלא לים או להרים, ויש גם סוויטות מרווחות המתאימות מאוד למשפחות.





מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

מאחלים לכם טיול נפלא וליל מנוחה!


  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page