top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

מלונות מומלצים בטייפה

עודכן: 7 בפבר׳

טייפה, בירת טייוואן התוססת והכיפית, מציעה מבחר עצום של מקומות לינה – החל ממלונות 5* מפוארים ויוקרתיים ועד בתי הארחה פשוטים. ההיצע העצום עשוי להיות מבלבל, מצד שני, כל אחד יכול למצוא את אפשרות הלינה המועדפת עליו. ריכזנו עבורכם מספר המלצות למלונות ברמות שונות ובמחירים שונים, שכולם מומלצים מאוד על ידי Taiwanit.


להזמנה נוחה ויעילה - לחצו על שם המלון.



מלונות 5 כוכבים:


grand hyatt hotel taipei

מלון 5* יוקרתי, במיקום הכי טוב בטייפה – צמוד למגדל 'טייפה 101', ברובע המסחרי והחדשני Xinyi, עם המון בתי כלבו ומקומות בילוי באזור. חדרים אלגנטיים ומפנקים וכל הפסיליטיז שהייתם מצפים למצוא במלון 5 כוכבים. המיקום אידיאלי לאנשי עסקים, שכן הוא מקושר היטב למרכז הסחר העולמי ומרכז הכנסים הבינלאומי של טייפה. גם עבור תיירים המיקום מצוין - ישנן שתי תחנות MRT במרחק הליכה מהמלון (City Hall ו-Taipei 101), ואטרקציות רבות בעיר נמצאות במרחק נסיעה קצר. והבונוס: מסעדת הדים-סאם המפורסמת Din Tai Fung נמצאת במרחק של 5 דקות הליכה, כך שאפשר לחכות בחדר עד שתורכם לאכול יגיע.


shangri la's far eastern plaza hotel, taipei

מלון 5* ותיק ומפואר, במיקום טוב ברובע דאאן (Daan), המציע חדרים מעולים, מרכז כושר וספא, והדובדבן שבקצפת: בריכת שחייה על גג המלון, עם נוף מרהיב של 'טייפה 101' וקו הרקיע המרשים של העיר. המלון ממוקם 10-15 דקות הליכה מבית חב"ד, כך שהוא מתאים מאוד לשומרי מסורת שמעוניינים ללון בקרבת המקום. זהו לא המיקום המרכזי ביותר בעיר, אך בטוח שלא תשתעממו שם, שכן רובע Da-an המודרני מציע מבחר אפשרויות קולינריות ותרבותיות.



מלון 5*, בו תוכלו להתפנק בחדרים נעימים, מרכז כושר, בריכה, סאונה, גלריית אמנות, חמש מסעדות שונות ועוד. הוא ממוקם בסמוך לפארק השעשועים Miramar, ברובע Zhongshan (שימו לב לא להתבלבל עם רובע Songshan שנמצא מעבר לנהר). למרות שהמלון נמצא במרחק הליכה מקו ה-MRT החום, חשוב לציין שהמיקום שלו פחות מרכזי וככל הנראה הוא מתאים יותר למתניידים ברכב פרטי או מוניות. מצד שני, לא צריך לחצות את כל העיר אם רוצים לצאת למסלולי הליכה בטבע, ומוזיאון הארמון הלאומי נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה.


מלונות 4 כוכבים ובוטיק:


מלון 4* חדש, בסגנון המשלב מודרניות עם ארכיטקטורה מסורתית. ממוקם קצת מחוץ לעיר טייפה, בעיירה דאנשוואי (Tamsui) שבה ניתן למצוא הרבה אתרים היסטוריים, אווירה רגועה ורומנטית ושקיעות מהמרהיבות ביותר בטייוואן. מומלץ בחום לזוגות אוהבים!





מלון בוטיק מעולה במיקום הכי טוב בעיר – רובע Xinyi השוקק והחדשני, קרוב מאוד למגדל 'טייפה 101' ובקרבת תחנות MRT ואופציות נוספות של תחבורה ציבורית נוחה. זה אמנם מלון ללא דירוג כוכבים אך הוא בוטיקי ביותר, ומציע חוויית לינה ברמה גבוהה מאוד, עם חדרים מודרניים ומרווחים, מרכז עסקים וחדר כושר.



אחיו של סניף Xinyi – באזור נעים של העיר בסמוך לפארק דאאן הפסטורלי ועם נגישות נוחה בתחבורה ציבורית. החדרים נהדרים והתמורה למחיר מצוינת! בקרבת המלון תמצאו הרבה מסעדות ומרכזי קניות, ושוק הפרחים ואבן הירקן נמצא במרחק הליכה של פחות מ-10 דקות. המיקום נחשב מעט פחות מרכזי ויוקרתי מזה של הסניף השני, ולכן המחירים כאן נמוכים יותר.



מלון 4* חדש ומצוין הממוקם במרכז העניינים של טייפה - ברובע שימנדינג (Ximending) הצעיר והתוסס, בסמוך למקומות בילוי רבים, חיי לילה שוקקים, שופינג, קולינריה, וגם תחבורה ציבורית נוחה.







מלון בוטיק, שמקביל פחות או יותר למלון 4*. אמבה היא רשת מלונות קטנה ולה שלושה סניפים שונים בטייפה. עיצוב המלונות נעשה בשיתוף ארכיטקטים ואמנים והתוצאה היא אווירה צעירה, חיה וכיפית. שלא יטעה אתכם – לא מדובר בהוסטל, אלא במלון בוטיק בסטנדרטים גבוהים מבחינת איכות החדרים, השירותים השונים והצוות. סניף סונגשאן ממוקם קצת מחוץ להמולת המרכז, אך ממש ליד שוק הלילה המדהים ראוחה (Raohe Night Market). בסניף הזה יש כמעט 200 חדרים, ומחלקם נשקף נוף מהמם של נהר הקילונג הסמוך או של טייפה 101, כך שמומלץ לחפש את החדרים האלו. :) העיצוב פשוט יחסית אך חדש, נקי ונוח מאוד.



הסניף הראשון של רשת אמבה, הממוקם בלב רובע שימנדינג (הידוע בקצרה כ"שימן"), שזה ה-מקום לשהות בו, למי שרוצה להיות במרכז העניינים ולחוות את חיי הלילה, השופינג, הקולינריה והבילויים של טייפה. הגישה מהמלון בתחבורה ציבורית לשאר חלקי העיר נוחה מאוד בזכות תחנת ה-MRT הקרובה. גם כאן החדרים מצוינים והמלון מומלץ ביותר.



מלונות 3 כוכבים:

מלון 3* נעים ביותר שממוקם ממש מחוץ לפארק דאאן (Daan Park) הידוע, על קו ה-MRT האדום והשימושי לאתרים שונים בעיר. הצוות נפלא וארוחת הבוקר מצוינת. ישנם חדרים מוזלים ללא חלון, מומלץ לשים לב לכך בעת ההזמנה. המלון הזה זוכה באופן קבוע לדירוגים גבוהים ביותר של אורחים מרוצים, כך שזו בחירה בטוחה למדי עבור מי שמחפש מלון מעולה במחיר הוגן.


מלון 3* נעים ונקי, באזור מרכזי, קרוב מאוד לתחנת MRT, מגוון מסעדות, שוק לילה ואטרקציות שונות, כמו שוק הדגים האקסקלוסיבי של טייפה. מחירי החדרים הוגנים מאוד והתמורה מצוינת.



מלון 3* במיקום מעולה - מרחק הליכה מהתחנה המרכזית של טייפה וממגוון אתרים תיירותיים, כמו פארק השלום, בית הנשיאה, רובע שימנדינג (Ximending) התוסס ועוד. מלון פשוט עם חדרים קטנים יחסית, אך מודרניים, נקיים ונעימים. המלון אינו מגיש ארוחות בוקר.





מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.


מאחלים לכם טיול נפלא וליל מנוחה!




  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page