top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

מלונות מומלצים בפארק הלאומי טארוקו ובחואליין

עודכן: 7 בפבר׳


Taroko National Park

הפארק הלאומי טארוקו (Taroko National Park) הוא ללא ספק אחד המקומות המפורסמים והפופולריים ביותר בטייוואן, אחד מ"אתרי חובה" באי, ובצדק. עם קניונים עמוקים הנחצים על ידי נהר הליוו המרשים, קירות שיש צבעוניים, שפע של צמחייה ובעלי חיים ייחודיים – הוא מספק למבקרים בו נופים באמת יוצאי דופן. ישנן מספרים אפשרויות לינה בתוך השמורה, והן מתאימות מאוד למטיילים הרוצים לחוות את הטבע העוצמתי של ערוץ טארוקו 24 שעות ביממה. אלו שמחפשים לינה בתקציב מעט נמוך יותר יכולים למצוא מגוון מלונות ברמות שונות בעיר הנינוחה חואליין (Hualien), הנמצאת כחצי שעה נסיעה מהכניסה לפארק. להלן המלצותינו.


להזמנה נוחה ויעילה - לחצו על שם המלון.



מלונות מומלצים בשמורת טארוקו:


מלון 5* מטריף, בלב הפארק הלאומי טארוקו (המטריף גם כן), שנחשב לאחד המלונות המיוחדים והמפנקים בטייוואן. הלינה בו יקרה אבל אם התקציב מאפשר, הוא בהחלט שווה את החוויה – עם נוף משגע, בריכה פנימית וחיצונית, שתי מסעדות, וחדרים, מתקנים ושירותים ברמה הגבוהה ביותר. ממליצים על החדרים עם הנוף לפארק הלאומי (Gorge View rooms).



זה לא ממש מלון, אלא מעיין לודג' של ביתני עץ בעיצוב אבוריג'יני ייחודי. ממוקם גם כן בלב הפארק הלאומי טארוקו ומומלץ למי שמעוניין ללון בתוך הפארק וליהנות מהאווירה הפסטורלית והמיוחדת. לא מתאים למפונקים מאוד משום שהלינה היא על מזרוני פוטון על הרצפה (בסגנון יפני), ולעיתים יש יתושים. עם זאת, המקום מאוד נקי, מסודר ואותנטי.



מלונות מומלצים בחואליין:


מלון 4* נקי ומסודר, עם מתקנים שונים כמו חדר כושר, סאונה וכו'. המיקום שקט יחסית, באזור הצפון-מזרחי של העיר, לא רחוק מהחוף ועם יציאה נוחה לכיוון שמורת טארוקו. כמו כן, הוא ידידותי למשפחות וגם ידידותי לכיס, עם תמורה גבוהה למחיר הוגן.





מלון 4* בעיצוב מודרני ואווירה בוטיקית. מיקום מצוין ומרכזי בעיר, ממש על הרחוב הראשי, עם מגוון מסעדות וחנויות בסביבה, כששוק הלילה של חואליין נמצא במרחק של 10-15 דקות הליכה.







מלון 4*, מודרני ונקי, באווירה קלאסית יותר. המיקום מרכזי ונוח והמחירים נוחים מאוד. במלון מגוון מתקנים, כמו פינת קריאה נעימה, חדר כושר ואפילו חדר קריוקי - לחובבי הז'אנר.







הוא נקרא "B&B" אך למעשה מדובר במלון 3* חדש ומפנק ביותר. המיקום מדהים, ממש על קו החוף, כך שאם תמהרו ותזמינו מראש תוכלו ללון בחדר עם נוף מהמם לאוקיינוס ואולי אף ליהנות מזריחות קסומות. טווח המחירים רחב למדי בהתאם לסוגי החדרים השונים, אך באופן כללי לא מדובר באופציה הזולה ביותר. עם זאת, הרמה גבוהה ואנחנו ממליצים לאוהבי המלונות הבוטיקיים והמפנקים.



מעיין בית הארחה בוטיקי ומודרני, עם חדרים יפים, נקיים ומרווחים מאוד. המיקום מצוין ומרכזי מאוד, בקרבת מסעדות רבות ו-250 מ' בלבד משוק הלילה הכיפי של חואליין. מתאים לאלו המחפשים מקום לינה נעים במחיר נוח, אך לא זקוקים לפינוקים מיוחדים. השהות אינה כוללת ארוחת בוקר, ואין במקום מעלית.




מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.


מאחלים לכם טיול נפלא וליל מנוחה!


  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page