top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

מלונות מומלצים לביזנס טריפ בטייפה

עודכן: 7 בפבר׳


east rift valley, Taitung

מגיעים לביקור עסקי בטייוואן? זו הכתבה בשבילכם.

רוב הפעילות העסקית של האי, בוודאי הבינלאומית, מתרכזת בטייפה, ולכן סביר להניח שאם אתם מגיעים לביזנס טריפ בטייוואן - תמצאו את עצמכם מבלים בעיר הבירה המהממת.

ריכזנו עבורכם המלצות למלונות בסגנונות שונים ואזורים שונים בעיר - כדי שתוכלו למצוא את זה המתאים ביותר לצרכי הביקור שלכם.




להזמנה נוחה ומהירה - לחצו על שם המלון.


מלון 5* מעולה, הממוקם אידיאלית בלב רובע Xinyi, שזהו אזור חדשני ושוקק בפעילות עסקית ולא פחות מכך בבילויים. בקרבת המלון יש מבחר גדול של מסעדות, ברים וקניות, והוא נמצא במרחק של 5 דקות הליכה ממגדל טייפה 101.

במלון עצמו תוכלו למצוא חדרים נקיים ומעוצבים בסגנון מודרני, וכן חדר כושר, מסעדה איטלקית מצוינת ובריכה עם נוף אורבני מגניב.

מומלץ לאוהבי אווירת החליפות.



מלון 5* בוטיקי בעיצוב משגע, עם חדרים מרווחים ומקסימים, והרבה תשומת לב לפרטים הקטנים והמפנקים שינעימו את שהייתכם - כמו מיטות נוחות במיוחד, ארוחת בוקר מצוינת, צוות ידידותי ועוד.

המלון נמצא במיקום נוח ברובע דא'אן (Da An), בקרבת תחנת MRT (רכבת תחתית) ועם שפע של אזורי בילוי וקניות.



מלון 5 כוכבים מעוצב ומיוחד, בו תמצאו את כל מה שצריך בשביל שהייה נעימה - חדרים נוחים, מרכז כושר, בריכה, סאונה, גלריית אמנות, חמש מסעדות שונות ועוד. ממוקם צמוד לאחד מבתי הכלבו הידועים של טייוואן וקרוב לרכבת תחתית. מומלץ למי שמתכנן לבלות את רוב היום באזור Neihu, אחד האזורים העסקיים של טייפה.



מלון בוטיקי שמקביל ברמה ל-4 כוכבים, בסגנון מינימליסטי אבל עם כל מה שצריך - הכל חדש, נקי ונוח מאוד.

אמבה היא רשת מלונות בטייפה שהעיצוב שלהם נעשה בשיתוף אדריכלים ואמנים צעירים, מה שניכר בעיצוב המוקפד. מחלק מהחדרים נשקף נוף מהמם של נהר הקילונג או של מגדל טייפה 101 - מומלץ מאוד להזמין אותם!



מלון ותיק וידוע ברמת 5 כוכבים ואווירה קצת יותר מסורתית. המיקום שלו מנצח! הוא נמצא במיקום סופר מרכזי בטייפה, ובנוסף מהווה בחירה מצוינת למי שמתוכנן לנסוע לעסקים או לטיול גם מחוץ לעיר, שכן הוא ממוקם ממש צמוד לתחנת הרכבת המהירה של טייפה, עם גישה נוחה לכל רחבי טייוואן.



מלון בוטיקי בעיצוב יוצא דופן במוטיב של... עצים, כמובן. החדרים אלגנטיים ומאוד מרווחים, וחדרי האמבטיה מפנקים במיוחד. במלון תמצאו גם חדר כושר, מרכז עסקים, שירותי כביסה, וספא בסגנון אונסן יפני - למי שרוצה להתפנק קצת בין ישיבה לישיבה. ממוקם באזור פחות מתויר של טייפה, אבל עדיין מרכזי וקרוב לאטרקציות ואמצעי תחבורה רבים.



לאלו המגיעים לעבוד ברובע נאנגאנג (Nangang) אנו ממליצים על המלון העסקי הזה, הממוקם בקרבת ה-Software Park ו-Exhibition Center. שימו לב שהוא מרוחק יחסית ממרכז העיר. העיצוב פשוט אבל מסודר, נעים ומזמין, ולאלו החובבים מלונות מינימליסטיים ונקיים לא יחסר דבר! צוות המלון ידידותי ומסייע בכל מה שצריך, וארוחת הבוקר טובה מאוד.



אחד המלונות הידועים בטייפה, חביב במיוחד על אנשי עסקים יפנים. מיקום המלון נהדר, באזור תוסס עם שפע מסעדות ובילויים, וגם קרוב לרכבת תחתית כך שקל להתנייד ברחבי העיר. בנוסף לבריכת גג מחוממת עם נוף פנורמי של העיר, המלון ידוע גם בזכות המסעדות היפניות שנמצאות הן בתוכו והן ברחובות הסמוכים, אז מתאים מאוד לאוהבי סושי וסשימי.



מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.



מאחלים לכם טיול נפלא וליל מנוחה!


  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page