top of page
  • תמונת הסופר/תTaiwanit

מלונות מומלצים בטאינאן


העיר טאינאן (Tainan) השוכנת בחוף המערבי של טייוואן זוכה לתארים שונים – "הבירה העתיקה" (בזכות היותה הבירה של האי במשך למעלה ממאתיים שנה במאות ה-17 עד ה-19), "הבירה הרוחנית" (בזכות מאות המקדשים העתיקים והיפים שנשמרו בה), וגם "הבירה הקולינרית", שכן לדעתם של מקומיים רבים בטאינאן ניתן למצוא את אוכל הרחוב הטעים ביותר באי. לא חשוב איזה מהתחומים הללו מעניין אתכם, אנו ממליצים גם ללון בעיר המיוחדת ולספוג את האווירה המסורתית והמקומית, וכמובן לנצל את ההזדמנות לצאת לאחד משווקי הלילה המצוינים. ואיפה כדאי ללון? קבלו את המקומות החביבים על Taiwanit.


להזמנה נוחה ויעילה - לחצו על שם המלון.



מלון 5* הנחשב למלון הוותיק והטוב בעיר. ממוקם בסמוך לתחנות הרכבת והאוטובוס המרכזיות של טאינאן. מלון 5* בעיצוב קלאסי, עם חדרים נהדרים וכל המתקנים שאתם עשויים להצטרך – שתי בריכות שחייה, חדר כושר, ספא, בר ומספר מסעדות, כולל אחת המגישה אוכל סיני מצוין.




מלון 5* נוסף ומעולה לא פחות. ממוקם מצוין בתוך העיר, במרחק הליכה מאתרים מפורסמים כמו מקדש קונפוציוס ומבצר פרובינשיה. החדרים נעימים ומרווחים, בעיצוב מודרני עם רצפת פרקט. בנוסף, תמצאו במלון בריכת שחייה, חדר כושר, ספרייה וארוחות בוקר עשירות וטובות.



מלון בוטיק חמוד ונעים, במיקום מצוין, במרחק הליכה משווקי הלילה וושנג (Wusheng) ו-Garden Night Market, ועם גישה נוחה לרובע אנפינג העתיק. חדרים נוחים ונקיים.





מלון 4*, חדש ומודרני עם עיצוב מיוחד והשקעה רבה בפרטים הקטנים, כמו גם אוכל מצוין בבופה של ארוחת הבוקר וכן במסעדה בה ניתן לאכול בערב. ממוקם בחלק המזרחי של העיר, במיקום נוח ליד מרכז קניות. קצת מרוחק מרוב האטרקציות של העיר, ומתאים למטיילים המתניידים ברכב.


מלון 3* מודרני ומוצלח, עם ארוחת בוקר ועשירה ומיקום מצוין במרכז העיר, במרחק הליכה לאתרים תיירותיים ועם אפשרויות קולינריות רבות בסביבה. מתאים מאוד לאלו המחפשים מקום לינה נקי ונעים במיקום מנצח. ויש גם חנייה בחינם למטיילים עם רכב.





דירות שלמות להשכרה בעיצוב מסורתי עם הרבה אופי, נעים ומושקע. מקום לינה אשר נותן הצצה לחיי היום-יום של המקומיים, עם מארח אדיב וחברותי ובמיקום מעולה ומרכזי. מתאים לשניים עד שישה מטיילים, והמחיר נקבע בהתאם.





מתכננים ביקור בטייוואן ורוצים להפיק ממנו את המירב?

מתחילים פרויקט הקשור בטייוואן וזקוקים לייעוץ והכוונה?

מעוניינים לשלב בטיול שלכם סיור תרבות מעמיק עם מיטל מרגוליס לין?

לכל עניין ושאלה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.



מאחלים לכם טיול נפלא וליל מנוחה!


  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
Jiaoxi Sietian Temple.jpg

צרו קשר

bottom of page